Formularz reklamacyjny
.ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI.
- UWAGA !!! DYSTRYBUTOR U KTÓREGO PRODUKT ZOSTAŁ ZAKUPIONY * - WPISUJEMY FIRMĘ – SERWIS, KTÓRY SPRZEDAŁ REKLAMOWANY PRODUKT DO KLIENTA OSTATECZNEGO ( UŻYTKOWNIKA ).
- Niniejsze zgłoszenie reklamacyjne jest reklamacją z tytułu gwarancji jakości akumulatora udzielonej przez producenta.
- Proces reklamacyjny zostanie rozpoczęty w dniu, w którym reklamowane produkty znajdą się w Naszym Dziale Reklamacji w Krakowie, ul. Dekerta 16.
- W przypadku uznania reklamacji, reklamujący otrzymuje rekompensatę na zasadach udzielonej gwarancji, a akumulator przechodzi na własność gwaranta.
- Prosimy przed zgłoszeniem reklamacji o zapoznanie się z warunkami gwarancji dostępnymi na naszej stronie internetowej autogum.com i respektowanie zapisów w nich ujętych.
- Do reklamowanego akumulatora musi być dołączona wypełniona karta gwarancyjna. Bez karty gwarancyjnej reklamacja nie będzie rozpatrywana .
- Akumulatory do reklamacji należy dostarczyć w pełni naładowane ( napięcie spoczynkowe 12,60 - 12,80 V i gęstość elektrolitu 1,26 - 1,28 ). Jeżeli dostarczony akumulator nie będzie w pełni naładowany to w celu rzetelnego rozpatrzenia reklamacji musimy poddać go ładowaniu. Po naładowaniu akumulator zostanie poddany ekspertyzie.
- Akumulatory przekazywane do reklamacji muszą być czyste .
- W jednym zgłoszeniu prosimy wpisywać tylko produkty o tym samych parametrach, użytkowane na tym samym pojeździe.
- Telefon kontaktowy +48 692 457 658 .
Instrukcja wypełniania formularza reklamacyjnego